dimecres, 23 de gener del 2013

PENYAL DES MIGDIA

El dilluns 21/01/13 dematí, aprofitant la festivitat de Sant Sebastià vaig aprofitar per fer el meu primer entrenament de Curses per Muntanya amb un poc de qualitat pujant al Penyal des Migdia des de el camí des Cingles.
 



 Passat el Coll des Cards-Colers hem vaig desviar a la dreta per anar assolint altura per dins un bosc de pins i ple de càrritx, (camí poc mercat al inici, ja que avanç de localitzar la primera fita vaig fer un grapat de voltes) fins arribar a una “arrosseguera” ha on començaren a comparèixer fites que fàcilment hem dugueren al cim del Penyal des Migdia.









Vaig agafar un dia hem molt de fred i un fort vent que fent la cresteria del cim un poc més hem fa prendre el vol.

Sort que la baixada  per la Coma de n’Arbona  va esser més ràpida de lo hem pensava i vaig poder arribar a dinar a una hora decent.

Recorregut de uns 8.4Km amb un desnivell positiu de uns 650mts i unes 3h 20 minuts a un ritma de trot. (coneixent el camí es pot fer amb unes 3h ).

Salut,força i molta muntanya.
Mito,Lloseta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada